Czy to będzie ostatnia przeszkoda na drodze do walki unifikacyjnej pomiędzy Tysonem Furym (30-0-1, 21 KO) i Anthonym Joshuą (23-1, 21 KO)? W rozmowie ze Sky Sports przedstawiciele Fury'ego poinformowali, że planują doprowadzić do jego trzeciego starcia z Deontayem Wilderem (42-1-1, 41 KO) 19 grudnia.
Zwieńczenie trylogii pomiędzy Furym i Wilderem było zagwarantowane w kontrakcie Amerykanina w przypadku jego porażki. Przypomnijmy, że "Bronze Bomber" przegrał z Anglikiem przed czasem w lutym bieżącego roku, tracąc pas WBC. Trzecia walka zaplanowana była początkowo na lipiec, jednak plany storpedowała pandemia koronawirusa. W grę nie wchodzi już także 3 października, który był kolejną rozważaną datą.
Jak przyznał Brad Jacobs z agencji Top Rank, do starcia ma dojść 19 grudnia. Lokalizacja nie jest jeszcze znana – mówi się o Las Vegas, gdzie pierwotnie Fury i Wilder mieli zmierzyć się w lipcu, lecz nie jest to jedyne potencjalne miejsce organizacji gali. Jednym z priorytetów przy wyborze lokalizacji ma być możliwość wpuszczenia kibiców na trybuny.
– Mamy nadzieję, że do tego czasu wrócimy do względnie normalnej sytuacji. – powiedział Jacobs. – Badamy możliwe lokalizacje z całego świata. Już teraz pojawiło się wiele ofert. Badamy różne warianty: zrobić galę w małej arenie, gdzie wejdzie tysiąc kibiców? Wynająć wielki obiekt mogący pomieścić piętnaście tysięcy, ale na trybunach zasiądą tylko trzy tysiące? To duży problem do rozstrzygnięcia – dodał.
Trzecia walka Fury'ego z Wilderem jest jedną z przeszkód na drodze do zorganizowania walki unifikacyjnej pomiędzy Anglikiem a jego rodakiem, Joshuą. "AJ" musi wcześniej pokonać Kubrata Pulewa. Z kolei nawet jeśli Fury drugi raz wygra z "Bronze Bomberem" i obroni pas WBC, organizacja może zmusić go do pojedynku z obowiązkowym pretendentem, Dillianem Whyte'em...
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.